środa, 27 lutego 2013

Spongebob ♥

Było ich wiele ale wzięłam tę która mi się najbardziej spodobała

Spongebob, gdy tylko wymówie to słowo od razu kojarzy mi się ta piosenka co jest na wejście. Tak więc już od kilku lat zaczęłam się interesować Spongebobem. Niedawno na Nickelodeon dowiedziałam się że Spongebob to tak na prawdę GĄBKA. Przez kila lat żyłam w nieświadomości. Zawsze myślałam że to SER ! Już się z tym pogodziłam, ale godzinę później dotarło do mnie to że SERY nie żyją pod wodą w ananasie. Ale już dość tego gadania. Macie tutaj extra dodatki ze Spongebobem. ♥

Okulary ze Spongebobem ♥ Brałabym
Jakby jadły te nogi ^^













Z nimi muzyka staje się fajniejsza ;)
Nie wiem dlaczego ale Skalmar mi tutaj nie pasuje :/
Te maja mniej wzorków ale i tak są piękne ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz