czwartek, 28 lutego 2013

Koty ♥

     Moje kochane kotki ♥

Dzisiaj rano jak zwykle, gdy wychodziłam do szkoły moja Czarnulka mnie odprowadziła ;) Milutki kotek. Może zainteresuje Was moja pasja o kotach :>

Takiego kotka miałam kiedyś ale inny kot go zjadł jak jeszcze był malutki.
"Zawsze będę Cię pamiętać" ;(

Niestety miałam problem z przesłaniem zdjęcia na komputer ponieważ się coś zawiesiło
Tak więc znalazłam idealne zdjęcie które opisuje mojego byłego kotka którego także
zjadł kot. ;(

Tak jak we wcześniejszym obrazku miałam problem ale
znalazłam takie zdjęcia które są niemal takie same lecz
w innej pozycji ♥ To jest Fretka mieszka u mojego dziadka

Rudy imię mojego kota który jest także bratem Fretki ;)

Będzie kilka zdjęć mojej Czarnuli. To jest pierwsze ponieważ nie
zdecydowałam się które wybrać ^^

To jest także zdjęcie Fretki, gdy była mała ♥

Czarnula♥ kocham Cię *.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz